Borstkliniek Oost-Nederland hecht veel waarde aan de mening van patiënten die onze kliniek bezoeken. Door doorlopend de tevredenheid te meten proberen wij er achter te komen of alles naar wens was, maar ook of er verbeterpunten zijn. Het gemiddelde cijfer dat onze patiënten ons geven is niet voor niets een 9,7. En hier zijn we trots op! Ook kunnen wij via de Monitor Borstkankerzorg de resultaten inzien van de ervaringen van patiënten die onderzoek en/of een behandeling voor een borstafwijking hebben gehad.

Onderstaand een greep uit de ervaringen onze patiënten:

Waar komen deze gegevens vandaan?

Vertel het ons

Drie maanden na de ingreep vragen we onze patiënten of ze enkele vragen willen beantwoorden over hun ervaringen met het ziekenhuis. Op deze manier proberen wij de zorgverlening voortdurend te verbeteren.  Klik  hier om naar de vragenlijst toe te gaan. De Borstkliniek Oost-Nederland hecht veel waarde aan de mening van patiënten die onze kliniek bezoeken. Deze ervaringen zijn voor ons belangrijk. Door doorlopend de tevredenheid te meten proberen wij er achter te komen of alles naar wens was, maar ook of er verbeterpunten zijn.

Monitor Borstkankerzorg

Ook kunnen wij via de Monitor Borstkankerzorg de resultaten inzien van de ervaringen van patiënten die onderzoek en/of een behandeling voor een  borstafwijking hebben gehad. Op de Monitor Borstkankerzorg vind je informatie over de borstkankerzorg die geboden wordt in ziekenhuizen in Nederland. De Monitor Borstkankerzorg kan je helpen bij het kiezen voor een ziekenhuis waar onderzoek naar borstafwijkingen en eventuele behandeling plaatsvindt. De informatie in de Monitor bestaat uit het zorgaanbod per ziekenhuislocatie, informatie en organisatie en patiënten ervaringen. Met de Monitor Borstkankerzorg kun je ziekenhuizen op deze kenmerken en / of op afstand selecteren, vergelijken en de details inzien. Deze informatie is ook nuttig voor ziekenhuizen om hun zorg te verbeteren. De Borstkliniek Oost-Nederland vraagt iedere patiënt om mee te werken aan dit onderzoek. Klik hier om naar de website van de Monitor Borstkankerzorg te gaan.

Ervaringsvideo

Saskia Kuipers vertelt over haar ervaring met de Borstkliniek.

  • Als een geoliede machine zonder machinaal te zijn

    "Als een geoliede machine zonder machinaal te zijn."

    Lees verder
  • Complimenten voor de persoonlijke aandacht en de snelheid

    "Complimenten voor de persoonlijke aandacht en de snelheid."

    Lees verder
  • De ideale combinatie van kennis, kunde, informeren en betrokkenheid.

    "De ideale combinatie van kennis, kunde, informeren en betrokkenheid."

    Lees verder
  • Kunnen meedenken over de behandeling was prettig

    "Kunnen meedenken over de behandeling was prettig."

    Lees verder
  • Ik werd altijd heel serieus genomen

    Ik werd altijd heel serieus genomen.

    Lees verder
  • Ik zou het iedereen met borstkanker aanbevelen

    Ik zou het iedereen met borstkanker aanbevelen.

    Lees verder
  • Ze hebben altijd tijd voor je

    Ze hebben altijd tijd voor je.

    Lees verder