Hey iedereen,
Ik heb meer dan een jaar last van een rode en irriteerde plek bij de uitgang van mn plasbuis maw op het topje van mn eikel.
Bijkomend lijkt mijn eikel veel droger te zijn dan voordien en merkt ik regelmatig kleine kloofjes op mn eikel vermoedelijk door de droogheid.
Ik heb hier dagelijks last van, de ene dag wat meer dan de andere. Het topje van mn eikel voelt branderig, zeurend en soms jeukend aan.
Het lijkt soms alsof ik afscheiding heb, maar als ik mn broek dan omlaag doe, zie ik niets. Toch lijkt het plekje soms vochtig.
Ik heb regelmatig last van een branderig gevoel bij het urineren en ook geeft het klaarkomen soms een naar gevoel.
Soms heb ik er geen last van wanneer ik me geconcentreerd met andere zaken bezig hou, maar vanaf dat ik er weer aan denk, komt het gevoel terug.
Regelmatig lijkt het topje van mn eikel er beter uit te zien, bvb na een douche, maar enkele uren later keert het weer terug. De grote en het oppervlak van de rode plek veranderen dus soms naar iets meer of iets minder en heel erg soms lijkt mn eikel normaal, maar voel ik het nog steeds wel.
Over het algemeen zijn de plek en het gevoel bijna continu aanwezig.
Bovendien heb ik de laatste maanden bij het ontwaken ook regelmatig last van een branderig gevoel op de huid tussen de testikels en de anus.
Als ik er met een spiegeltje naar kijk, merk ik aan de buitenkant niets vreemds en ook geen roodheid.
Het voelt fris en branderig, alsof ik de huid daar met een muntshampoo ofzo heb ingewreven (dit heb ik nooit gedaan, maar het voelt zo).
Verder heb ik meer dan 15 doktersbezoeken achter de rug: 3 huisartsen - soacenter - 2 dermatologen - 1 uroloog enz...
In de urine vond men meerdere malen geen bacteriën en ook geen soa's, toch vermoed ik wel een soort soa. De dermatoloog dacht aan een schimmelinfectie van de eikel en gaf me 2x2 itraconazole capsules/dag 2x miconazolecreme/dag en dit voor 7 dagen. Toen ben ik er voor een maand volledig vanaf geraakt, maar spijtig genoeg kwam het dan weer naar een maand terug. Dit is ondertussen 8 maanden geleden.
Ik heb dit recept nogmaals geprobeerd voor 14 dagen en toen beterde het, maar het genas niet meer volledig.
Ik wil vermelden dat ik meerdere jaren een vaste relatie heb, maar dat ik niet met 100% zekerheid een soa kan uitsluiten.
De laatste uroloog dacht aan Herpes, maar dat kon ik moeilijk geloven.
Indien iemand een gelijkaardig verhaal heeft, laat dan zeker een berichtje achter.
of indien iemand een vermoeden heeft of een mogelijk oplossing dan hoor ik het graag.
Alvast zeer vriendelijk bedankt, Jan