Verpleegkundigen lopen in de gangVerpleegkundigen in gesprek met patiëntVerpleegkundigen in gesprek met patiënt
Simon 20 maart 2017 11:14

Beste,

Ik zit met een gevoelig, licht pijnlijk probleem, sinds enkele dagen zit er aan de bovenkant, begin van mijn penis(buikzijde) niet op de penis, maar nog vlak vóór de penis, een ovale verharding ( 1cm x 1,5cm doorsnede) direct onder de huid en deze verharding verloopt dan opeens smal door tussen de zwellichamen zo'n 1 á 2 cm, daarna voel ik geen verharding meer, ik vermoed dat dit een ader is aangezien bij erectieproblemen dit groter en harder wordt, maar ook gevoeliger/pijnlijker.

Ook in slappe toestand blijft dit voelbaar hard alleen minder groot.

Ik vraag mij af of dit vanzelf weer wegtrekt of niet, nog nooit eerder voorgekomen, geen rare dingen gedaan of gebeurd.

Hopende dat u mij iets kunt vertellen, bij voorbaat dank,

Mvg

Simon

Dit onderwerp bevat 72 reacties door 41 gebruikers , en is het laatst gewijzigd door Jones 12 dagen geleden
{{message.MemberName}} {{message.MemberName}} {{message.CreateDate | date: 'dd-MM-yyyy HH:mm:ss'}}
{{editMessage.MemberName || '--'}}
{{editMessageForm.MemberName.$viewValue.length || 0}}/50
{{editMessageForm.MemberEmail.$viewValue.length || 0}}/50
{{editMessageForm.Message.$viewValue.length || 0}}/2000
{{reaction.MemberName}} {{reaction.MemberName}} {{reaction.CreateDate | date: 'dd-MM-yyyy HH:mm:ss'}}
{{editMessage.MemberName || '--'}}
{{editMessageForm.MemberName.$viewValue.length || 0}}/50
{{editMessageForm.MemberEmail.$viewValue.length || 0}}/50
{{editMessageForm.Message.$viewValue.length || 0}}/2000