Beste allemaal
Ik heb al langere tijd prostaat problemen, chronische klachten eigenlijk en ik ben toen begonnen met
prostaat massage wat trouwens beter werkte dan antibiotica.
Momenteel weer problemen, met daarnaast een aambei die telkens naar buiten komt en ontsteekt
ik wist niet dat een aambei zoveel klachten veroorzaakte, ik voel het soms gewoon uitstralen door
mijn lijf, ik heb dan last van de benen vooral bij langer zitten, ik vermoed zelfs dat bacterien via
die aambei in de prostaat kunnen komen. Ik heb een tijd met een hulpmiddel de prostaat gemasseerd
waarbij ik het vermoeden had op een gegeven moment dat er iets niet klopte, ik voelde naar gevoel
opkomen, soort van schrikeffect, ik heb dat ding niet meer gebruikt, doe het weer met de vinger voor
zover dat gaat, want je kan er moeilijk bij ik doe yoga dus dat gaat wel vlotter dan.
Altijd als ik wakker word in de morgen voelt het naar als ik moet plassen, knellend en zo soort pijn
maar wordt beter na het plassen, ik had een tijdje niet meer gemasturbeerd doe ik niet altijd
maar kreeg op een gegeven moment toch veel klachten ook van de testikels meestal de linkse en na
het orgasme werd het een stuk beter, ik heb valt me op erg weinig sperma, voorvocht had ik wel, het
orgasme zelf lijkt wel slap, de spieren die zorgen voor het uitwerpen van sperma zijn vind ik heel erg
zwak, merk dat ook met laatste beetje urine uitpersen, dat doe je met diezelfde spieren, misschien heb
ik met dat hulpmiddel wel wat beschadigt of een trombo veroorzaakt, een echo laten maken zien ze
dat misschien, maar zelf denk ik dat het andere oorzaak is bijvoorbeeld dus de ontsteking en mogelijk
deze zeer vervelende en dikwijls bloedende aambei, er zit nu ook een stolsel in namelijk, maar niet
pijnlijk alleen na de stoelgang soms een tijd irritant, als ik stoelgang voel gaat het ook enorm irriteren
daar beneden dat straald gewoon je lichaam door, ik heb wel lage rug problemen mogelijk daardoor
het probleem met zwakke orgasme spieren, alsof die niet mee willen doen, en dat is naar een gevoel
van niet volledig orgasme krijgen.
Volgens de huisarts moet ik naar de bekkenbodem therapeut, omdat deze klachten kunnen komen van
die plek, de SI gewrichten doen trouwens ook pijn.
Volgens mij was het voorvocht gewoon helder, maar hel erg weinig sperma, druppelje of iets meer, wazig
dit.
Ook aambeien denk ik moeten behandeld, die kunnen zo ik las behoorlijk ontsteken en vervelende
klachten veroorzaken. Ik kan eens antibiotica proberen en de huisarts laten voelen, wel antibiotica met
goede penetratie maar zo min mogelijk bijwerkingen, amoxilline was niet bepaald prettig.
Ik heb al enkele keren in de blaas laten kijken, maar telkens was dat goed, urine had eiwit er in zitten
maar geloof later was dat weer goed, er zit altijd wel wat in zegt arts. Dit is al wel 10 jaar geleden heb
na het zelf masseren toch wel een langere tijd geen last meer gehad, vond dat beter werken dat de
antibiotica.
Misschien weet U nog wat of herkent er iets uit.
vrg kees